Standard.

utorak februar 19

Vozač kamion istovario šut i smeće pored kuća i zamalo istukao očevidce koji su slikali

Objavljeno u: Društvo

by Samir

Nepoznati počinioci su jutros, u podgoričkom naselju Zabjelo, pored kontejnera istovarili veliku količinu šuta, smeća i kabastog materijala. Ni veliki napori radnika Komunalnog preduzeća i pražnjenja kontejnera dva puta dnevno,…

82 hits

utorak februar 19

Počeo projekat „100 najvećih u Crnoj Gori 2019“

Objavljeno u: Društvo

by Jovana

Projekat „100 najvećih u Crnoj Gori 2019“ namijenjen je kompanijama, koje i pored brojnih ograničenja, objektivnih i subjektivnih barijera u poslovanju, u kontinuitetu postižu odlične rezultate i kao takve zaslužuju…

29 hits

utorak februar 19

Tri kandidata za direktora AEM-a

Nikola Ivanović, Goran Vuković i Snežana Vučković prijavili su se na konkurs za izbor direktora Agencije za elektronske medije (AEM).

20 hits

utorak februar 19

U Podgorici prvo otvoren SKC Sveti Sava, pa tek onda Srpska kuća

Predsjednik Srpskog nacionalnog savjeta napravio je neuoobičajeni performans prilikom otvaranja Srpske kuće u petak, 15. februara, kada je, sat prije zvaničnog otvaranja krovne institucije Srba u Crnoj Gori prvo otvorio…

20 hits

 
 
 
 
četvrtak, 11 oktobar 2018 14:50

AEM: Utvrđujemo da li u programima Pinka i Prve ima govora mržnje

Agencija za elektronske medije Crne Gore (AEM) utvrdjuje da li je u programima TV Prva i Pink iz Srbije koje imaju nacionalnu pokrivenost u Crnoj Gori, u proteklom periodu bilo uvredljivih sadržaja ili govora mržnje, javio je Radio Slobodna Evropa (RSE).

AEM: Utvrđujemo da li u programima Pinka i Prve ima govora mržnje Ilustracija

Agencija Beta saznaje da je Ministarstvo kulture Crne Gore uputilo protesno pismo Antena grupi u čijem je vlasništvu Prva TV povodom spornog sadržaja u jutarnjem programu te televizije.

Direktor Agencije Abaz Beli Džafić za Radio Slobodna Evropa navodi da su oni "pod lupu" stavili dvije televizije iz Srbije koje imaju nacionalnu pokrivenost u Crnoj Gori, u čijim jutarnjim programima je emitovan sporni sadržaj. Rekao je da će sačekati da se te dvije medijske kuće izjasne o tome pa će onda odlučivati o eventualnim kaznama.

"Govorim o jutarnjim programima TV Prva i TV Pink u kojima smo imali segmente poput izjava analitičara u čijem su fokusu bili neki momenti iz istorije Crne Gore sa istupima koji su imali elemente jako žestokih uvreda i nečega što se zove ivica govora mržnje. O svemu će prvo da se izjasne ti emiteri pa onda stručne službe pa tek onda će agencija saopštiti svoj stav o eventualnom kažnjavanju", navodi Džafić.

Prethodno je premijer Duško Marković tokom međunarodne konferencije o medijima koja je održana u Podgorici, prozvao pojedine medije iz regiona da vode medijski rat i šire propagandu protiv Crne Gore.

Iz Televizije Prva, čiji se program emituje u Crnoj Gori, saopštili su za Radio Slobodna Evropa da će komentarisati izjavu premijera ukoliko precizira na koje je medije mislio kada je rekao da zloupotrebljavaju otvoreni medijski prostor.

Glavna urednica Sonja Drobac je saopštila da Televizija Prva do sada nije dobila obavještenje o pokretanju bilo kakvog postupka Agencije za elektronske medije u odnosu na emitovani program.

Podsjećamo, Dnevne novine ranije su objavile da postoji spisak lica kojima će u najskorije vrijeme biti zabranjen ulazak u Crnu Goru. Na tom spisku, navodno su istoričari Aleksandar Raković i Čedomir Antić, urednici i novinari pojedinih tabloida, ali i neki poznati TV voditelji.

To je posebno izraženo u jutarnjem programu TV Pink, gdje se gotovo svakodnevno pozivaju gosti koji ne biraju riječi protiv Crne Gore, njenog predsjednika Mila Đukanovića, koje voditelji, posebno Predrag Sarapa, dodatno podstiču na tendencioznu i vulgarnu kritiku državne politike Crne Gore i njenih zvaničnika.

Tome nije odoljela ni Prva srpska televizija.

U njihovom Jutarnjem programu i prilogu posvećenom Podgoričkoj skupštini i plakatima koji su osvanuli u crnogorskim gradovima na kojima je pisalo: “Nikad više 1918.”, istoričar Antić otvoreno je vrijeđao Crnu Goru, Crnogorce, rugao se Božićnom ustanku, prozivao predsjednika Đukanovića, a u jednom trenutku je crnogorsku vlast doveo u istu ravan sa onima koji su 1941. godine sarađivali sa fašistima i nacistima.

Preuzmite ili ažurirajte aplikaciju portala Standard za mobilne uređaje na Android ili IOS platformi.

Posljednji put izmijenjeno četvrtak, 11 oktobar 2018 15:06

Ostavi komentar

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.