Standard.

četvrtak april 19

Amerikanci dnevno bace 150.000 tona hrane, najviše voća i povrća, najmanje čipsa

by Nemanja Lacman

Amerikanci bacaju oko 150.000 tona hrane dnevno ili više od 400 grama po osobi, prema istraživanju objavljenom u srijedu koje precizira da se najčešće odbacuju voće i povrće.

10 hits

četvrtak april 19

Ubili su ga zbog mene, ja sam kriva: Tamara Đurić o surovoj egzekuciji Luke Radulovića

by Nemanja Lacman

Lu­ka Ra­du­lo­vić (37), ko­ji je u jav­nos­ti pos­tao po­znat ka­da je u se­p­te­m­bru pro­šle go­di­ne „ben­tli­jem“ pre­sje­kao ko­lo­nu pred­sjed­ni­ka Sr­bi­je Ale­k­san­dra Vu­či­ća na To­p­či­de­ru, ubi­jen je u če­tvr­ti Sa­va­ma­la ka­da…

637 hits

četvrtak april 19

Pronađena podmornica kojom je "Hitler pobjegao u Južnu Ameriku"

by Nemanja Lacman

Nestala njemačka podmornica kojom je, prema vjerovanju teoretičara zavjere, Adolf Hitler pobjegao u Južnu Ameriku nakon Drugog svjetskog rata, pronađena je posle 73 godine u blizini danske obale.

14 hits

Njemci očajnički traže radnike: Godišnja plata 30.000 eura, a evo šta su uslovi

by Ana Šofranac

Najveći njemački poslodavac, aerodrom Fraport, objavio je da radnicima koji im nedostaju nude godišnje plate između 25.000 i 30.000 eura.

214 hits

subota, 17 mart 2018 21:00

NASA: Ako "Beni" krene prema Zemlji - nema spasa?

Čovječanstvo, možda, neće biti u stanju da odbrani Zemlju od ogromnog asteroida "Beni", velikog poput Empajer stejt bildinga, koji bi mogao udariti u planetu 2.135 ili 2.175 godine.

Naučnici smatraju da ni najnaprednija tehnologija neće moći da uništi toliku svemirsku stijenu.

Posljedice bi bile strašne, upozoravaju stručnjaci, a postoji i strah da bi asteroid mogao u potpunosti da uništi život na Zemlji.

Razmatra se mogućnost korištenja posebno projektovanog svemirskog broda koji bi nuklearnim oružjem uništavao potencijalno opasne kosmičke objekte.

U najnovijem radu, Nasa i američka Nacionalna uprava za nuklearnu bezbjednost predstavile su plan za svemirski brod mase 8,8 tona koji bi udario direktno u manji ili raznio veći asteroid pomoću nuklearnog uređaja.

Ovaj plan je sačinjen na osnovu potencijalnog udara 500 metara širokog i 60 miliona tona teškog asteroida "Beni", koji je trenutno odredište Nasine misije za prikupljanje uzoraka.

Iako nema rizika da bi "Beni" mogao u neko dogledno vrijeme udariti u Zamlju, postoji vjerovatnoća od jedan prema 2.700 da bi to mogao učiniti u sljedećem vijeku.

Slanje više svemirskih brodova pred asteroid moglo bi ga dovoljno usporiti ili mu promijeniti pravac kako bi se izbjegao udar u Zemlju.

Ako uslovi ne budu pogodni za korištenje presretača, preostaje samo nuklearno oružje kao posljednja opcija, navode naučni portali.

Ostavi komentar

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.