Standard.

Putin danas stiže u Srbiju

Predsjednik Ruske Federacije Vladimir Putin doputovaće danas u cjelodnevnu zvaničnu posjetu Srbiji, gdje će mu domaćin biti predsjednik Srbije Aleksandar Vučić.

44 hits

Putin danas stiže u Srbiju

Objavljeno u: Svijet

VIDEO: Eksplozija u Lionu, cijelo područje evakuisano

Objavljeno u: Svijet

by Nemanja Lacman

Snažna eksplozija potresla je univerzitetski kampus u francuskom gradu Lionu, piše list "Independent". Na društvenim mrežama objavljene su fotografije na kojima se vidi vatrena buktinja iznad zgrade u kampusu.

56 hits

četvrtak januar 17

Tramp predstavlja novu strategiju protivraketne odbrane SAD-a

Američki predsjednik Donald Tramp danas bi trebalo da predstavi novu strategiju protivraketne odbrane Sjedinjenih Američkih Država.

29 hits

subota, 17 mart 2018 21:00

NASA: Ako "Beni" krene prema Zemlji - nema spasa?

Čovječanstvo, možda, neće biti u stanju da odbrani Zemlju od ogromnog asteroida "Beni", velikog poput Empajer stejt bildinga, koji bi mogao udariti u planetu 2.135 ili 2.175 godine.

Naučnici smatraju da ni najnaprednija tehnologija neće moći da uništi toliku svemirsku stijenu.

Posljedice bi bile strašne, upozoravaju stručnjaci, a postoji i strah da bi asteroid mogao u potpunosti da uništi život na Zemlji.

Razmatra se mogućnost korištenja posebno projektovanog svemirskog broda koji bi nuklearnim oružjem uništavao potencijalno opasne kosmičke objekte.

U najnovijem radu, Nasa i američka Nacionalna uprava za nuklearnu bezbjednost predstavile su plan za svemirski brod mase 8,8 tona koji bi udario direktno u manji ili raznio veći asteroid pomoću nuklearnog uređaja.

Ovaj plan je sačinjen na osnovu potencijalnog udara 500 metara širokog i 60 miliona tona teškog asteroida "Beni", koji je trenutno odredište Nasine misije za prikupljanje uzoraka.

Iako nema rizika da bi "Beni" mogao u neko dogledno vrijeme udariti u Zamlju, postoji vjerovatnoća od jedan prema 2.700 da bi to mogao učiniti u sljedećem vijeku.

Slanje više svemirskih brodova pred asteroid moglo bi ga dovoljno usporiti ili mu promijeniti pravac kako bi se izbjegao udar u Zemlju.

Ako uslovi ne budu pogodni za korištenje presretača, preostaje samo nuklearno oružje kao posljednja opcija, navode naučni portali.

Preuzmite ili ažurirajte aplikaciju portala Standard za mobilne uređaje na Android ili IOS platformi.

Ostavi komentar

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.